سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ من دکتر امیر کرابی هستم مشاور سئو در کرج و باعث افتخاره که امروز در این مطلب در موارد مختلف مفاهیم سئو سایت همچون معنی سئو وبسایت در کرج و یا رابطه بین سئو و طراحی وبسایت با سئو سایت مطالبی را عنوان نمایم. ضمنا من در آخر این مطلب به این نکته خواهم پرداخت که طراحی وب سایت سئو در کرج و نیز پشتیبانی سئو کرج از طریق گروه به چه نحوی اجرا می گردد. از این که با ما همراهید متشکرم.

سئو وبسایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وبسایت

سئو سایت چیست

تصحیح {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وب سایت و اجرای همه نکات مرتبط با موتور جستجوی گوگل به شکلی که در کلمه کلیدی مرتبط با محصولات یا سرویسهای شما و همچنین همه کلمات کلیدی وابسته به آن که توسط خریداران در موتور جستجوی گوگل، جستجو می گردند در تاپ لینک گوگل قرار داشته باشند. برای تفهیم بهتر این مفهوم می باید ابتدا بفهمیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی وبسایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کلمه کلیدی چیست

هر گونه جمله ای که توسط مشتریان برای بدست آوردن یک "هدف" در گوگل سرچ شود، کیورد خواهد بود. به عنوان نمونه کیورد در این مقاله سئو سایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که بازدید کنندگان تمایل به خرید خدمات آن را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و جستجو خواهند نمود.

ادامه مبحث سئو سایت چیست.

در امتداد مقاله عنوان شده 2 پاراگراف پیشین، جهت ذکر مثال در صورتی که جهت خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو وبسایت در کرج را تیتر یک 1 پیمان اجرایی سئو سایت محاسبه کنیم، همه کلمه کلیدی حاشیه ای لیست زیر شامل 1 سفارش سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمه ها، تیترهای دوم تا سوم بعد از کلمه کلیدی اصلی هستند و اگر که وب سایت در کلیه این کلمه ها، در صفحه 1 گوگل قرار گیرد (جهت نهایی لینک اول) این وبسایت با توجه به کلمه "سئو وب سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو وب سایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی سایت شما گوناگون می باشد. به عنوان نمونه در صورتی که کیورد "رهن منزل در کرج" را تارگت بهینه سازی 1 سایت قرار دهیم، هزینه سئو سایت آن با کیورد "سئو وبسایت در کرج" کاملا مختلف (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقیب ها در این کلمه ها با هم متفاوت و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم متفاوت می باشد.

 

و به همان میزان در صورتی که کلمه کلیدی "خرید لباس در کرج" را تارگت قرار دهیم، نصف بهای خرید خانه در کرج باید پرداخت گردد. زیرا رقبای دارای وبسایت های متفاوت در کلمه کلیدی خرید لباس در کرج، کمتر از نصف وب سایت های تهیه منزل در کرج، در زمینه سئو تمرکز می نمایند و به همین جهت شما نیز به همان نسبت کمتر هزینه خواهید نمود.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقیب های کلمه کلیدی "سئو سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو سایت در کرج" می باشد. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وبسایت دقیقاً به قدرت فرایند سئوی رقبای شما طی برنامه سئو بستگی مستقیم دارد. به عنوان نمونه رفتار رقیبان وبسایت زمان شروع سئو سایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقبا تایمی که این کلمه به صفحه یک برسد متفاوت می باشد.

عیناً مثل 1 مسابقه اتوموبیل رانی که تایمی که شما (بعنوان 1 راننده) به سه ماشین اول لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 اتوموبیل نخست این مسابقه در رقابت با شما کاملاً مختلف خواهد شد. رقیب های شما در لیست کلمات کلیدی مرتبط با کالا یا خدماتتان همچنین در آن لحظه که به صفحه 1 وارد شوید، کاملاً وابسته با عملکرد سئو شما، عملکرد خود را تنظیم خواهند کرد. دقیقا همان برنامه ریزی ای که شما با رقیب های بعدی خود که سعی کنند جایگاه شما را در لینک اول موتور سرچ گوگل بگیرند انجام خواهید داد و استراتژی بهینه سازی خود را متناسب با رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وبسایت در کرج

ما با دو نوع آموزش سئو سایت روبرو هستیم:

آموزش سئو سایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید خودتان سایت شرکتتان را سئو نمایید با یک برنامه {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه لااقل یک تا دو ساعت درگیری کاری با فرایند یادگیری سئو وبسایت مواجه هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

تدریس کننده این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو پارت 50 دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما جهت تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

مبرهن می باشد که سئوی وبسایت شما در پایان این دوره آموزشی (که توسط گروه ما به 2 نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین شده است. مبلغ این مدت آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار است. هر چه یادگیری شما در این مدت بالاتر باشد، مبلغ دوره تنزل پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو سایت مشتریان

اگر می خواهید که وبسایت هر شخصی را با هر کیورد ای سئو نمایید، می بایست هر روز چهار تا 6 ساعت کار مداوم و متمرکز را در مدت دستکم 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مثل کلمه کلیدی همین مطلب (سئو سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کیورد کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

شرایط آموزش مربی این شیوه همچنین درست مثل شرایط استاد در شیوه قبلی با همان نرخ می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت در کرج شامل مقدار کمیتی و کیفیتی خدمات سئو دارد که با توجه به استراتژی سئوی وبسایت شما مختلف خواهد بود؛ در صورتی که از نیروی داخلی سازمان استفاده نمایید، قیمت سئو سایت شما و میزان لحظه ای که تا صعود به هدف طی خواهید نمود، به شدت متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو سایت به عوامل دیگر مثل سیاست سازمان در تعداد کلمه کلیدی و نیز منطقه جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان نمونه کلمه "سئو سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو سایت در تهران" حداقل به میزان 70درصد کاهش هزینه خواهد داشت و برعکس همین روند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان هفتاد% از قیمت سئو وبسایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو وبسایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات سئوی وب سایت شامل همه نکات ذیل در کنار یکدیگر تا صعود وب سایت به تاپ لینک گوگل است که در ادامه به توضیح جزء به جزء این خدمات میپردازیم. همراهی شما تا این بخش مایه خرسندی ماست:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی وب سایت در ابتدای پروژه و نیز تشکیل یک ساختار منظم داخلی (تنظیمات مربوط به لینک سازی درون سایت) و استفاده از پلاگین های سبک کننده حجم وبسایت (برای لود سریعتر) و نیز نصب پلاگین های بهبود سئو مثل یوست یا رنک مث و نیز تقویت اصول UX و UI و از همه اینها جدی تر بررسی کردن منظم گزارشات گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن ارورهای آن مرتبط با سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی سایت (وردپرس یا دیگر زبان های طراحی سایت، بین 3 تا پنج میلیون تومان نرخ خواهد یافت.

ذکر این نکته همچنین بی نهایت حائز اهمیت است که فرایند چکاپ و پیدا نمودن اشکالات سایت شما حداقل 1 روز کاری از زمان 1 متخصص سئو را صرف خواهد کرد.

سئو تکنیکال یک استراتژی کوتاه مدت نبوده و از شروع عملیات سئو تا مدتها بعد از پایان سفارش سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه خواهد داشت.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک فرایند میان مدت جهت ایجاد 1 ساختار جهت ربات های گوگل است که از مسیر این ساختار، ربات ها دریابند که این سایت کدام یک از اصطلاحات کلیدی خود را تارگت قرار داده است.

سئو داخلی وب سایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید مقالات دست اول که در هیچ کجای اینترنت موجود نباشد (حق کپی رایت) را تولید محتوا گوییم. مطالب می توانند از انواع متنی، صوتی یا ویدئویی (فیلم کوتاه) باشند. تولید محتوا از آغاز استراتژی سئو تا مدتها پس از آخر آن امتداد خواهد یافت.

 

بک لینک های داخلی

این که گوگل بداند در یک سایت دقیقا کدام کیورد از سایر کلمات کلیدی دارای اهمیت بیشتری می باشد و نیز از طریق لینک های داخل سایت بتواند به همه اطلاعات وبسایت دسترسی پیدا کند، را بک لینک سازی داخلی می نامیم. لینک سازی داخلی 1 فرایند بلند مدت از آغاز پیمان اجرایی سئو سایت در کرج تا انتهای آن امتداد خواهد یافت.

سئو تصاویر و مدیا های داخلی

مدیا ها به شکل عادی دارای مفهوم نیستند و ربات های گوگل نمیفهمند که کدام محتوای گرافیکی را همراه با کدام اصطلاحات کلیدی می بایست نشان دهند. اینکه ربات های گوگل متوجه شوند که هر مدیا مرتبط با کدام کلمه کلیدی است، وظیفه سئو سازی مدیاهای داخلی است.

سئو خارجی سایت

اعتبار یک وب سایت و همچنین محتواهای درون سایت بسته به میزان نقل قولی می باشد که بقیه سایت ها از آن سایت و همچنین مطالب آن میکنند. این نقل قول ها می تواند مشتمل عناوین زیر باشد:

بک لینک های همراه با انچور تکست

در صورتی که در کنار هر سایتی، یکی از اصطلاحات کلیدی سایت را به آدرس آن اختصاص دهند، بک لینک های انچور تکست تولید شده و مقدار کمی به اعتبار وب سایت افزایش خواهد داد. این استراتژی تا اواسط سال 1401 دارای تاثیر بسیار زیادی در برنامه سئوی وبسایت بود که بنا بر اخبار جدید نیم سال دوم 1401 کارمندان ارشد گوگل، دیگر آن اعتبار قبلی را در استراتژی سئو ندارد و جایگزین های بهتری بایستی برای این فرایند دیده شود.

بک لینک از رپورتاژ های خبری

هر کجا در وسط یک متن درشت (بیش از هزار کلمه) از یکی از کلمه کلیدی تارگت سایت، لینکی مستقیم به وبسایت ما (بی واسطه) داده شود، تاثیر گزار ترین نوع بک لینک (به همراه انچورتکست) دریافت گشته است که تاثیر خوبی در سئوی سایت دارد.

 

بک لینک های بدون انچور تکست

هر گاه در میانه 1 متن سبک یا سنگین یا حتی کامنت ها، آدرس وبسایت ما به کلماتی مثل "بیشتر بخوانیم" یا "دنباله مطلب" یا "اینجا" یا "کلیک" متصل باشد، بک لینک بدون انچور اتفاق افتاده و 1 سیگنال به گوگل ارسال خواهد شد.

این سیگنال یکی از ضعیف ترین تاثیرات در سئوی سایت را داراست که باید با استراتژی خاصی دنبال گردد. استفاده از این عملیات (به تنهایی) تاثیری در سئوی وب سایت ندارد.

بک لینک های نوفالو

بک لینک های نوفالو چندین مدل دارند و به تنهایی این نوع بک لینک در فرایند سئو، تاثیر زیادی ندارد. سبک های این بک لینک شامل لیست زیر هستند:

بک لینک نوفالوی گروه اول) در صورتی که داخل متنی، یک کلمه کلیدی از وب سایت ما به صورت غیر مستقیم (با واسطه یک سایت دیگر) به وبسایت ما متصل شود، بک لینک های نوفالو ایجاد شده است.

بک لینک نوفالوی گروه دوم) در صورتی که در متنی، بک لینک از کلمه کلیدی مستقیم به وب سایت ما وصل گردد اما در تعاریف کد نویسی وب سایت به موتور جستجوی گوگل دستور داده شود که این بک لینک را ردیابی نکن، بک لینک سبک دیگری از نوفالو تولید گردیده است.

بک لینک نوفالوی گروه سوم) این نوع نیز همان سبک از بک لینک می باشد که در بند قبلی همین محتوا عرض نمودیم و در واقع لینک آدرس وب سایت ما در متن نمایش داده شده ولی به هیچ کجا وصل نیست و صرفاً می بایست از فرایند کپی و فراخوانی استفاده شود تا به وب سایت آدرس متصل گردیم.

سوشیال بوکمارک ها

در صورتی که در بخش اطلاعات پروفایل شبکه های اجتماعی آدرس سایت ما به صورت وصل به وبسایت درج گردد، سوشیال بوکمارک تولید گشته است و به تنهایی این فرایند، تاثیر کمی در برنامه بهینه سازی وبسایت دارد.

برند منشن ها

در صورتی که در هر کجای اینترنت به صورت متنی (توضیحات زیر پست های شبکه های اجتماعی یا در بین متون و مقاله ها یا اخبار یا هر کجای دیگر حتی زیر 1 عکس به صورت متن، نام برند شما (به فارسی یا به انگلیسی) برده شود، فرایند برند منشن ایجاد گردیده است و استفاده تنها از برند منشن ها اثر کمی در فرایند سئو وبسایت دارد.

هدف استفاده از بک لینک های مختلف در برنامه سئو سایت

گوگل بر این اعتقاد می باشد که اگر سایتی، آغاز به تولید محتواهای ارزشمند نماید، تمام افراد به شکل های گوناگون (که در بالا تمام آنها نام برده شد) آغاز به فعالیت در راستای خدمات یا آن وب سایت می کنند و از تمام انواع بک لینک های فوق بهره برداری می نمایند تا به مشتریان خود اطلاع رسانی کنند که این وبسایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

ممکن است تک به تک این استراتژی ها تاثیری در بهینه سازی وبسایت نداشته باشند، اما استفاده هوشمندانه از مجموعه ای از آنها می تواند تاثیر شگرفی بر جایگاه وبسایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. اگر سئو کار شما 1 شخص با سابقه باشد، باور کند که از همه این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. درست مشابه 1 سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک مجموعه خوراکی مطبوع را ارائه می نماید.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

این کلمه از دو سوی گوناگون امکان بررسی دارد. "استخدام کارشناسان ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" website و یا "استخدام متقاضیان کار مستعد به عنوان نیروی اجرای سئو". در این مرحله هر دو مورد آن ها را با هم موشکافی کنیم

بابت این که تا این بخش از این مقاله با ما هستید، از شما متشکرم.

اگر در جستجوی استخدام یک کارشناس جهت سئو وبسایت در کرج هستید، ما این استراتژی را به صورت نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (چگونگی انجام این فرایند پس از تحقیق کلمه کلیدی مشخص می شود) کافی است از طریق بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

اگر به دنبال استخدام در شاخه های مرتبط با سئو وبسایت در کرج هستید، از راه پر نمودن جدول مشخص در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به شکل آنلاین به تدریس شما پرداخته و از هر کجای ایران، شما را به شکل غیر حضوری و اشتغال در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که به دنبال عقد قرارداد سئو وب سایت در کرج هستید، سازمان لات لند به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند با شما همکاری کند. تنها لازم است از قسمت رزومه، پروژه های قبلی ما و همچنین از بخش درباره، سوابق اجرایی تیم ما را مطالعه و بعد با خیال راحت با توجه به سئو وبسایت خود به صورت تضمین شده همراه با تمامی ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو سایت سه سوت وب

علی (مدیر و رئیس هیات مدیره مجموعه سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقیبان ما در زمینه سئو سایت در کرج بوده و هست! این همکار پر انرژی ما در رشته طراحی سایت در تمام شهرها اقدام به نوآوریهای موفقی زده که هر موقع من به عنوان یک مشاور سئو، یکی از نوآوری ها جدید او را می بینم، بسیار لذت میبرم.

جهت این رقیب همشهری از صمیم قلب آرزوی بهروزی دارم.

سئو سایت رایگان

در صورتی که به صورت کارآموز در بخش کارورزان ما آغاز به آموزش و تمرین نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وب سایت (از هر کجای ایران به شکل آنلاین)

دوم) شروع به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو وب سایت رایگان خود به عنوان یک پروژه اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وبسایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به شکل مشترک شامل دو استراتژی سئو و طراحی سایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو وب سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و کلیه فرایند ها به شکل مشترک در هر فضا شامل وبسایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی متفاوت ولی زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وبسایت مانند 1 اتوموبیل است. بعضی از اتوموبیل ها برای باربری و بعضی برای کابرد خانواده و بعضی جهت میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مثل طراحی وبسایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وب سایت سئو در کرج مهارت ماست.

تنها لازم است تا در 1 جلسه تلفنی یکی از سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص جهت شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتری ها با سازمانتان را درک کردید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وب سایت در کرج" تمام این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی است که رقیب های من و شما خواب نیستند و برای گرفتن جایگاه شما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وبسایت از نگاه مطلب (تولید محتوای دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ کلیک از شبکه های اجتماعی پر بازدید و یا وبسایت های اکتیو همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت جهت امتداد مسیر سوشیال سیگنال هایی که در مورد های قبلی نام برده شد

چهارم) تلاش برای بهینه سازی زیربنای کد نویسی های وبسایت با هدف ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه کلیدی مرتبط در سرچ کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page